Monday, June 14, 2010

Lukisanku,...Impaianku


Dari kecik hingglh ke alam remaje ini minat terhadap bidang seni lukis tidak pernah padam dihati........segala yang ibah lukis itu semua terpendam didalm sudut hati.........sebab ape???????? tak pernah ade mase nak melukis......sibuk dengan kerje situ sini tapi sekarang keadaan dah jauh berbeza .mengikuti aliran seni dalam tingkatan enam bagi ibah adalah peluang ibah untuk menonjalkan lagi bakat ibah dalam bidang seni halus dan seni lukis ni..dari aspek 'basic' diaibah akan melajar .cara memegang batang pensel jugalah. tak senang ibah belar ni teruk juge kena marah di ibu kepada kawan ku Sha Sha..ade sekali tu kena lepuk lagi..sikit je..malu itu delah jagak tapi biaselah,,,sebenarnya ade jugak ciggu-cikgu yang datang jenguk lukisan aku itu puji lukisan aku cantik tetapi aku tak meninggi diri sebab aku masih anggap itu kata-kata praktikal .banyak lagi yang perlu aku pelajari untuk menjadi seoarang pelukis yang berjaya 

No comments:

Post a Comment